yohioseremedyfanfics

Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 26 januari 2015 11:51

Konnichiwa! 


Här kommer avsnitt 5 av Kuroshitsuji ^^


(här)


Slag på slag får jag och han skriker mer på mig "Berätta!" skriker han. "Aldrig" väser jag och tittar på honom. Jag får en spark i magen så all luft åker ut och jag faller till marken "Nu berättar du" säger han argt och lyfter upp min haka. Jag tittar på honom "Nej, det är inte dina pengar" säger jag. Han suckar surt och tittar på mig. 


Sebastians perspektiv


(här)


*Äntligen är jag klar med förhörandet fast ingen erkände så det återstår väl bara en person kvar då* tänker jag och går hemåt. "Herre jag tror jag vet vem som har gjort allt det här" säger jag och öppnar dörren men får då syn på Mey Rin, Finnie, Tanaka och Baldroy fastbundna vid en av pelarna. "Vad i...." säger jag och går mot dem. "Ni har inte tid att leka nu! Fixa med maten, det är lunch om 2 timmar" säger jag och binder loss dem. "Men Sebastian! Yohio är kidnappad!" säger Finnie och tittar på mig. "Va? Av vem?" säger jag förvånat. "Eric kom och tog honom men vi vet inte vart" säger Mey Rin och tittar på mig. Jag suckar och tittar på klockan "Ja lunchen kommer ju bli sen men jag går och räddar honom. Ni tar hand om allt medans jag är borta" säger jag och tittar på dem. "Ska bli Sebastian" säger dem och tittar på mig. "Jag fattar inte att jag säger det här men Baldroy.....du fixar maten idag. Även fast din matlagning är 80% brännt och 20% trasig disk" säger jag och suckar. "Ja äntligen får jag laga maten, det är ju faktiskt jag som är kocken!" säger han glatt och springer mot köket. Jag suckar och går ut för att rädda Yohio. 


(här)


"Han måste vara väldigt illa ute, jag borde ha hört från honom för länge sen att han vart kidnappad. Det är nog bäst att jag skyndar mig på" säger jag och börjar springa det snabbaste jag kan.


Yohio's perspektiv


Jag har knappt igen känsel kvar i kroppen efter alla slag och efter allt piskande. "Jag kommer inte säga någonting till dig" säger jag och tittar på honom. "Du är envisare än vad jag trodde, precis som din pappa" skrattar han och tittar på mig. "Du förråde honom, han har alltid ställt upp för dig. Varför gör du såhär?" säger jag och tittar ilskett på honom. Han suckar och tar tag i min haka "allt handlar bara om pengar" skrattar han. Sen tar han undan min lugg "Nu...berätta hur du fick det där märket på ögat. Jag har aldrig sätt något liknande" säger han. "Aldrig, det är något man inte bara får" säger jag och tittar på honom. Han suckar argt och vänder mitt ansikte mot väggen och piskar mig på ryggen. Jag skriker av smärta sen vänder han mig mot honom igen "Nå? Berättar du nu?" säger han. Jag tittar på honom "Jag vet inte varför han valde mig" säger jag och försöker hämta andan. "Vadå valde dig?" säger han förvånat. Jag ska precis svara sen ser jag Sebastian komma och jag flinar "Vad flinar du åt pojk?" säger han och tittar på mig. "Nu är det du som är illa ute" flinar jag. Han vänder sig om och ser Sebastian stå bakom honom "Varför behandlar du min herre sådär?" säger han och går mot honom. "Herre, varför kallade du aldrig på mig?" säger han och tittar på mig. "Jag hade aldrig något tillfälle till det" säger jag och tittar på Sebastian. "Men nu, gör slut på honom Sebastian!" skriker jag och mitt öga börjar glöda. 

 


(här)


"Som du vill min herre" flinar han och går mot Eric. Han skakar och backar "Vad är du?" säger han skräckslaget. Han flinar och hans ögon blir röda "Jo jag råkar vara One hell of a butler" flinar Sebastian och tittar på honom. "Hell?" säger Eric skakandes. "Blunda nu min herre" säger sebastian. Jag blundar och jag vet varför, han vill inte att jag ska bli skrämd av hans demon form. Jag har aldrig fått se den riktigt, det enda jag råkade uppfatta en enda gång var att han hade några slags metall skor, röda ögon, vassa långa tänder och svarta vingar. Jag hör sen hur han gör slut på Eric och efter en stund kan jag öppna ögonen igen och jag ser att vi är påväg bort från ställer och det brinner. Jag tittar upp på Sebastian. Han bär mig och jag är insvepad i en filt "Är han borta nu?" frågar jag. Han nickar och går hem med mig, när vi kommer tillbaka så tvättar han av mina sår och sen äter jag. 


(här)


Sen på kvällen när jag sitter på sängen och Sebastian hjälper mig att byta om till pyjamas tittar han på mig "Så tror du att du kan finna ro nu herre? Nu när du har fått ut din hämnd?" frågar han. Jag suckar "Jag vet inte, jag har fortfarande allt hat kvar. Jag vet inte vad jag ska göra" säger jag och tittar på honom. Han nickar och lägger mig ner och stoppar om mig "Tänk inte mer på det nu, vi har en dag imorgon också" säger han och går sen mot dörren. Sen stannar han och tittar på mig "Var inte lika sen nästa gång när du är i trubbel, jag kommer ju snabbare än någon hinner blinka och det vet du" ler han. Jag nickar och tittar på honom "Jag lovar" säger jag. Han ler och stänger sen dörren. Jag vänder mig om och somnar och jag vet att jag kan sova trygg då jag har Sebastian vid min sida, och jag vet att han skulle kämpa till sista andetaget för att skydda mig. 


Så det var avsnitt 5 av Kuroshitsuji :)


Hoppas ni gillar detta avsnitt ^^


//Kawaiitjejen

 

 

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards