yohioseremedyfanfics

Direktlänk till inlägg 11 juli 2015

Omoide del 7

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 00:08

Konnichiwa!


Här kommer del 7 av Omoide


Hoppas ni gillar den :)


Yohio's Perspektiv


Jag håller Jessie i handen och tittar på henne oroligt "Jag kan inte lämna dig" säger jag med tårar. Hon tittar på mig ledsamt "Jag vill inte förlora dig igen" säger hon ledsamt. "Men om jag inte går så skadar hon dig" säger jag med tårar och smeker hennes kind. Mamma kommer sen "Nu går vi" säger hon. "Jag kan inte lämna henne" säger jag med tårar. "Du fick rädda henne så nu går vi" säger hon och tar tag i mig. "Jessie!" skriker jag och stretar imot. Hon sätter fast mina händer bakom ryggen med kedjor och pappa sätter en munkavel på mig, jag skriker och stretar imot. Jessie tittar på mig och tar fram en mobil och trycker på något, jag tittar på henne och stretar imot. "Nu ska vi gå hem" säger mamma argt och går ut med mig. Jag skriker och stretar imot, hon går iväg med mig men de hinner inte långt innan vi är omringade av poliser. "Släpp era vapen nu!" ropar de. Pappa släpper kniven och håller upp händerna, men mamma håller kvar mig hårt. "Släpp pojken nu" säger polisen. "Nej" säger hon argt. Jag skriker och stretar imot, sen kommer Jessie efter en stund "Släpp honom nu" säger hon. Mamma skakar på huvudet "Nej, det är min son" säger hon. "Verkligen? Du stal honom från oss när han var 3" säger Jessie. "Du har ingen rätt att göra så" säger hon sen. Mamma skakar men håller mig hårt sen släpper hon mig och jag faller mot marken med en duns, Jessie fångar mig och poliserna griper mina såkallade föräldrar "Ni är härmed gripna för kidnappning" säger de och går iväg med dem. Jag tittar på Jessie och skakar, hon tar av mig munkaveln och kedjorna "Vi ska hem nu" säger hon. Jag nickar sakta och skakar, äntligen ska jag hem. Jag ska äntligen få se min riktiga familj


Så det var del 7 av Omoide


Hoppas ni gillar den :)


//Kawaiigirl

 

 

 
 
Ingen bild

j lönnkvist

11 juli 2015 04:55

Wow många tårar där😢

Kawaiigirl Kawaiigirl

11 juli 2015 15:33

Ja där kom många tårar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2016 23:11

Konnichiwa!   Här kommer min nya novell som heter Yohio & Angel Hoppas ni gillar den^-^   Yohio´s Perspektiv Jag ligger i studio soffan och sover, jag vaknar sen av att något slickar mig på handen. Jag öppnar ögonen och ser Angel. Angel ä...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 15:33


Konnichiwa!   Här kommer del 8 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^   Yohio's Perspektiv   Efter ett de grep de som kidnappat mig så hamnar jag på sjukhus, doktorn undersöker mig men jag har inga alvarliga skador. "Så, får jag åka hem n...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 15:32


Konnichiwa!   Här kommer del 6 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Jessie's Perspektiv   Jag springer hem det fortaste jag kan och springer in "Mamma!" ropar jag. Mamma kommer ut från köket och tittar på mig "Vad är det?" frågar hon...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 01:48


Konnichiwa!    Här kommer del 5 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Jag sitter i mitt rum och tittar ut igenom fönstret, kan det verkligen stämma det som hon visade mig? Är de verkligen inte mina föräldrar? Jag ...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 9 juli 2015 01:52


Konnichiwa!   Här kommer del 4 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Dagarna går och jag försöker tränga undan alla tankar om det som hänt, men jag kan inte sluta tänka på flickan. Jag går ner till köket och gör t...

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards