yohioseremedyfanfics

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 25 januari 2015 15:02

Konnichiwa! 


Här kommer avsnitt 4 av Kuroshitsuji^^


Hoppas ni gillar den :)


Det har gått ett tag sen min födelsedagsfest och jag har inte hört något från Elizabeth. Men det är bra, jag kan inte berätta för henne vad som hände mig. Hon kommer bara bli orolig eller arg för att jag har hållit det för mig själv i 4 år. Men vad vet hon om hur det känns att hitta sin föräldrar mördade och sen säljas som slav och bli misshandlad i 6 långa år?? 


Jag sitter vid mitt skrivbord i mina vanliga kläder och skriver sen kommer Sebastian in och serverar mig tea och scones. "Tack Sebastian" säger jag och börjar äta mina scones. Han nickar och tittar på mig, jag tar en tugga av min scones och tittar på honom "Jag vill att du gör en sak åt mig" säger jag och tittar på honom. "Vad är det min herre?" frågar han. "Jag vill att du gör en lista över personer som kan ha mördat min familj" säger jag. Han flinar "Som du vill min herre" ler han och går ut men möts av Mey Rin "Men Sebastian hur kan du göra det? Allt det här hände för länge sen" säger hon förvånat. Han flinar "Om jag inte skulle kunna göra en sån simpel grej, vad för slags butler skulle jag vara då?" flinar han och går ut. 


(här)


Hon tittar på mig och jag tittar på henne och äter mina scones "Ville du något?" frågar jag. Hon skakar på huvudet "Va? Nej nej inget alls herre" säger hon och går ut. Jag tittar efter henne och suckar och äter upp mina scones. 

Efter en stund så kommer han med en lista med personer "Tack" säger jag och tar imot papprerna och läser igenom dem. "Men Sebastian......är inte det där min pappas kompis namn?" säger jag och pekar på ett namn. Han nickar och tittar på mig "Men hur kan du misstänka honom?" frågar jag förvånat och läser på hans namn igen. Han flinar "Tänk efter lite, han kom helt plötsligt när dina föräldrar dog och har inte du pratat om att du kände väl igen en röst när du stod och väntade på att bli såld?" säger han och tittar på mig. Jag tittar på honom och nickar lite "Jo....det stämmer. Men.....varför skulle han göra något sånt mot mig?" säger jag tyst och tittar på papprerna. 


Jag tittar sen upp på Sebastian "Jag vill nu att du går och besöker alla misstänkta och får någon att erkänna" säger jag och tittar på honom. Han nickar och tar papprerna "Som du vill min herre" säger han och försvinner sen ut igenom dörren. Jag sitter och väntar och dricker mitt tea "Det borde nog inte ta så lång tid det här, han är ju en demon och han bryr sig om tiden väldigt mycket. Han borde nog vara klar innan maten" säger jag för mig själv och dricker mitt tea. Jag hör sen ett krash nerifrån. Jag suckar "Vad håller de på med nu därnere?" säger jag för mig själv och går ner. 


(här)


När jag kommit ner för den stora entre trappan så ser jag Mey Rin, Tanaka, Finnie och Baldroy fastbundna vid en av pelarna. "Vad är det som händer?" säger jag skräckslaget och går mot dem. "Yohio akta dig!" skriker dem. Jag vänder mig om men hinner inte se personen bakom mig och jag får ett slag i ansiktet och allt blir svart. 

Jag vaknar sen upp och tittar mig omkring men allt jag ser är stenväggar och stengolv. *Vart är jag? Vad är det som händer?* tänker jag och försöker ställa mig upp men mina armar är fastkedjade bakom min rygg, likaso mina fötter. Jag hör sen ett skratt och tittar upp och ser min pappas kompis Eric "Eric, vad är det som händer? Hjälp mig" säger jag och tittar på honom. Han bara flinar "Så du lykades komma undan" skrattar han. "Vad menar du med det? Var det du? Var det du som mördade mina förädrar?" säger jag argt och tittar på honom. Han nickar och flinar. Jag tittar argt på honom "Varför gjorde du det? Och varför gjorde du såhär mot mig?" skriker jag och tittar på honom. "Det.....har inte du med att göra" säger han och går mot mig. Jag tittar på honom och han lyfter upp min haka så jag tittar på honom "Nu....berättar du vart du har alla dina pengar så blir det här inte så smärtsamt" säger han och tittar på mig. "Det kan du glöma" säger jag argt och tittar på honom. Han suckar och ger mig en örfil "Berätta!" skriker han. Jag svarar inte, sen tar han undan min lugg och tittar på mitt öga. "Hur fick du det där?" frågar han. Jag tittar på honom "Det....har inte du med att göra" säger jag och flinar. Han tittar ilskett på mig och slår mig "Jag ska nog få dig att klämma ut det på ett eller annat sätt" säger han och stirrar på mig.


Så det var avsnitt 4 av Kuroshitsuji^^


Hoppas ni gillade den :)


//Kawaiitjejen

 

 

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards