yohioseremedyfanfics

Alla inlägg under oktober 2014

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 8 oktober 2014 17:32

Konnichiwa!!

 

Välkommen till min lilla blogg^^

 

Här kommer jag att skriva Yohio och Seremedy fanfics :)

 

Jag kommer att skriva dem lite efter högtider kan man säga^^ Då blir det lite roligare att läsa dem :)

Som nu när det är höst ute och snart halloween så ska jag skriva läskiga noveller :)

Sen vid jul blir det en jul novell(kanske) eller bara något som passar vid vintern :)

Ja ni fattar vad jag menar XD

 

Så jag hoppas ni kommer stanna på min blogg och att ni gillar mina noveller :)

Har ni några tips/idéer så är det bara att ni kommenterar eller skriver en fråga till mig :)

 

Mata nee

 

//Kawaiigirl

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards