yohioseremedyfanfics

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

Dāku no himitsu avsnitt 3

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 31 mars 2015 10:10

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 3 av Dáku no himitsu ^^


Hoppas ni gillar den^^


Jag vaknar upp och tittar mig omkring, jag ligger i en säng i ett rum. Rummet har mörkblåa väggar och det finns en bokhylla, en garderob och ett skrivbord. *vart är jag?* tänkar jag och sätter mig trött upp. Jag ser att jag fortfarande har min klänning på mig men inte mina skor. Jag ställer mig upp och går ut ur rummet, jag kommer in i ett vardagsrum, det står en svart soffa mot väggen och framför är det ett bord och så hänger det en platt tv på väggen. "Godmorgon, redan vaken?" hör jag en röst säga. Jag vänder mig om och ser killen från igår, vad var det han hette? Just det, Seike. "Godmorgon" säger jag lite tyst. Han tittar på mig "Hur mår du?" frågar han. "Jo, jag mår....bra" säger jag lite tyst och sätter ena handen på huvudet. Seike tittar oroligt på mig "Är du säker? Du ser inte ut att må så bra" säger han och tittar på mig. Jag tittar på honom med handen på huvudet "Jo, jag försöker bara.." säger jag lite tyst och tittar ner. Han tittar på mig och tar mig till soffan och sätter mig ner "Jag är snart tillbaka" säger han och försvinner in i köket. Han kommer tillbaka efter en stund och ger mig tea "tack" ler jag och tar imot koppen och dricker sakta. Han sätter sig bredvid mig och dricker "Så vart bor du? Vart rymde du ifrån?" frågar han och dricker sitt tea. Jag dricker sakta och tittar på honom "Jo jag rymde ifrån ett mental sjukhus" säger jag tyst och dricker. Han tittar på mig och nickar. "Vad gjorde du där?" frågar han. Jag tittar på honom "Jo jag, jag dödade en person" säger jag tyst. Han tittar på mig "Det tror jag inte, varför skulle du göra det?" säger han. Jag rycker på axlarna och dricker mitt tea. Han tittar på mig och dricker sitt tea "Jo ett par kompisar till mig kommer på besök snart, är det lugnt?" säger han. Jag nickar och dricker mitt tea "Det är okej, du bor ju här" svarar jag. Han nickar sakta och ställer sig upp och går iväg för att göra sig i ordning. Jag tar mitt tea och går in i sovrummet och sätter mig på sängen och dricker och jag hör viskanden igen. "Sluta, ut ur mitt huvud" säger jag tyst och skakar. Men rösterna bara fortsätter och fortsätter, jag ställer undan tea koppen och håller händerna för huvudet och tittar ner. Jag hör mer och mer röster och jag skakar. Efter ett tag kommer Seike's kompisar och de sitter i vardagrsummet och pratar, själv sitter jag i mitt rum och skakar och försöker bli kvitt rösterna i mitt huvud. (här) Jag gungar fram och tillbaka i hörnet och skakar, "sluta prata" säger jag tyst och sätter händerna för huvudet och gungar fram och tillbaka. Tillslut blir jag galen på rösterna och börjar skratta, jag fortsätter och tillslut kommer Seike och hans 2 kompisar in och de tänder lampan och tittar på mig. "Vad är det Yohio?" säger Seike och går fram till mig. Jag tittar upp på honom och bara fnissar och skrattar. Han tittar på mig "Vad är det?" Säger han oroligt. Jag tittar på honom "De slutar inte prata" säger jag och håller händerna för huvudet. "Vilka då?" frågar han. "Rösterna, i mitt huvud" säger jag och tittar på honom. Han tittar på mig sen på sina kompisar. Hans kompisar tittar på varandra och skrattar sen tittar de på mig "Är du sådär galen eller?" skrattar dem. "Jag är inte galen, de viskar saker men jag förstår inte vad det är" säger jag. Seike smeker mig på huvudet "Ser du saker också?" frågar han. Jag nickar "Jag ser skuggor" säger jag och skakar. Han håller om mig "De finns inte, de ska inte skada dig" säger han. Jag nickar sakta och tittar ner, det blir sen kväll och hans kompisar ska sova över. De står och fixar sig ner de hör mig börja sjunga tyst "Vad är det?" säger seike. De rycker på axlarna och går sakta ut ur köket och jag går sakta igenom hallen mot fönstret och tittar på månen och sjunger tyst (här) De står och stirrar på mig och Seike ställer sig sakta bredvid mig och tittar på mig "Yohio?" säger han tyst. Jag tittar upp på månen och vänder mig sen sakta om och tittar på honom. "Vad är det?" frågar han. Jag svarar inte och fortsätter titta upp på stjärnhimlen. Han tittar på mig och sen på de andra, de tittar på honom sen på mig. Jag tittar upp på månen och hör hur den viskar. Jag fnissar tyst och tittar på den och sen tar Seike in mig till sovrumet. "Du måste sova nu" säger han. Jag tittar på honom "måste jag?" frågar jag. Han nickar "Okej" säger jag tyst och börjar byta om. Jag ligger sen i sängen och försöker sova även fast jag har så många röster i huvudet. 


Seike's Perspektiv


Jag sitter i sängen och tittar på mina kompisar. "Vad?" säger jag och tittar på dem. De tittar på mig "Han är ju läskig ju" säger dem. Jag suckar och lägger mig ner i sängen, de lägger sig ner på sängarna och tittar på mig. "Han är läskig Seike, inse bara det. Han hör röster i sitt huvud, han ser saker och går och sjunger läskiga sånger och skrattar och fnissar åt ingenting" säger Anton och tittar på mig. Jag tittar på dem "Han är som vilken person som helst, han är bara...speciell" säger jag och tittar på dem. De suckar och rycker sen till, jag hör hur Yohio skriker ifrån sitt rum. Jag går in till honom och han sitter i sängen och skakar. "Vad är det?" säger jag oroligt och tittar på honom. Han svarar inte utan fortsätter. Jag sätter mig bredvid honom och håller om honom "Shhh, såja såja lugn. Jag är här" säger jag och försöker lugna honom. Han slutar efter en stund och tittar på mig. Jag tittar på honom "Vad är det?" frågar jag oroligt. "Rösterna i mitt huvud, de....vill att jag ska göra en sak..." säger han tyst. "Göra vad?" frågar jag. Han tittar ner sen tittar han på mig oroligt.


Så det var avsnitt 3 av Dáku no himitsu^^


Hoppas ni gillar den :)


//Kawaiigirl

 

 

 
 
Ingen bild

jim lönnkvist

31 mars 2015 13:44

Stackars kille,o sen Seike o hans kompisar undrar ju säkert vad som är på gång,de blir ju läbbigt de här😢

Kawaiigirl Kawaiigirl

1 april 2015 08:29

Ja stackars liten :( Och det blir läskigare och läskigare :o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2016 23:11

Konnichiwa!   Här kommer min nya novell som heter Yohio & Angel Hoppas ni gillar den^-^   Yohio´s Perspektiv Jag ligger i studio soffan och sover, jag vaknar sen av att något slickar mig på handen. Jag öppnar ögonen och ser Angel. Angel ä...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 15:33


Konnichiwa!   Här kommer del 8 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^   Yohio's Perspektiv   Efter ett de grep de som kidnappat mig så hamnar jag på sjukhus, doktorn undersöker mig men jag har inga alvarliga skador. "Så, får jag åka hem n...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 00:08


Konnichiwa!   Här kommer del 7 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Yohio's Perspektiv   Jag håller Jessie i handen och tittar på henne oroligt "Jag kan inte lämna dig" säger jag med tårar. Hon tittar på mig ledsamt "Jag vill inte fö...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 15:32


Konnichiwa!   Här kommer del 6 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Jessie's Perspektiv   Jag springer hem det fortaste jag kan och springer in "Mamma!" ropar jag. Mamma kommer ut från köket och tittar på mig "Vad är det?" frågar hon...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 01:48


Konnichiwa!    Här kommer del 5 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Jag sitter i mitt rum och tittar ut igenom fönstret, kan det verkligen stämma det som hon visade mig? Är de verkligen inte mina föräldrar? Jag ...

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards