yohioseremedyfanfics

Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2015 08:44

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 9 av Nikkó


Hoppas ni gillar den :)


Jag har varit inne i mitt rum i mer en 1 vecka nu. Jag vägrar gå ut till Sebastian igen, de enda gångerna jag går ut är när jag vet att Sebastian inte är hemma.

 

(ser ut som på bilden)


Jag ligger i sängen och stirrar upp i taket och jag känner hur jag börjar bli hungrigare. Jag sätter mig långsamt upp i sängen och tittar mot dörren sen springer jag mot fönstret *Bra, hans bil är inte hemma* tänker jag och går sen mot dörren och öppnar den och tittar mig omkring. Jag ser inte Sebastian någonstans så jag smiter ner i köket och gör mat och sätter mig sen ner och äter. När jag ätit upp diskar jag undan allt och gör mig sen lite tea, jag går omkring i lägenheten och dricker och tittar omkring. Jag tittar sen ut igenom fönstret men märker inte att Sebastian kommit hem. "Jag trodde aldrig du skulle komma ut" säger han och skrattar. Jag vänder mig om och stirrar på honom "låt mig va" fräser jag och dricker mitt tea. Han skrattar "Seså, va inte så sur" säger han och går mot mig. Jag går undan "Jag sa låt mig va, du äger inte mig" säger jag och tittar på honom. Han skrattar och tittar på mig "Såklart jag gör" skrattar han sen tar han mig till sitt labb och sätter mig ner. "Jag vill inte göra några tester" säger jag argt. Han svarar inte och kommer sen med en spruta "Det här kan kännas lite" säger han och skrattar lite. Jag ställer mig upp och ska springa mot övervåningen men han stoppar mig "Spring inte iväg nu" säger han. "Jo det ska jag, du äger inte mig" säger jag argt och försöker slita mig loss. Han skrattar och håller ett stadigt grep och försöker sticka mig med sprutan. "Jag sa sluta" skriker jag och sparkar honom på benen och försöker få honom att släppa mig. Han tappar sprutan och tittar sen ilskett på mig och slår mig och jag faller till marken och faller ner på knän. Han stallar sig bakom mig och tar ett hårt grepp om håret på min nacke och lyfter upp mitt huvud. Jag skriker "Släpp mig" skriker jag. Han ställer mig upp och släpper och tittar på mig och ger mig en hård örfil och jag kvider till. Han hämtar sen sprutan igen och jag springer upp till övervåningen han springer efter och jag backar "sluta jag vill inte" säger jag. Han lyssnar inte utan fortsätter gå mot mig och jag hamnar mot väggen och jag har ingenstans att fly. Jag vänder mig om och ser då min tea kopp stå bredvid mig. "Du har ingenstans att fly, och sluta springa iväg nu" säger han. Jag tittar på honom "Jag hatar dig och du äger inte mig" skriker jag och kastar teat på honom och han backar och håller händerna för ansiktet och skriker. Jag springer mot dörren och springer ut "Kom tillbaka! Jag kommer hitta dig och då är det inte kul för dig!" skriker Sebastian. Jag springer och springer så fort mina ben orkar bära mig. Jag springer sen in i någon och vi faller till marken. "förlåt mig, jag såg inte dig" säger jag och hjälper henne upp och ser då att det är Jessicka. "Jessicka?" säger jag och tittar på henne. "Yohio?" säger hon och tittar på mig. "Vad gör du här ute?" frågar hon sen. Jag tittar ner och hon ser mina sår "Åh nej, kom här. Nu ska du bo hos mig" säger hon och tar mig hem till sig.


Så det var avsnitt 9 av Nikkó


Hoppas ni gillade den :)


//Kawaiitjejen

 

 

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards