yohioseremedyfanfics

Direktlänk till inlägg 15 mars 2015

Nikkō avsnitt 8

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 15 mars 2015 12:55

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 8 av Nikkó^^


Hoppas ni gillar den :)


Jag vaknar nästa morgon och ser att jag ligger i sängen, jag sätter mig upp i sängen *Det var nog säkert en dröm bara, en riktigt hemsk dröm* tänker jag och går mot garderoben och klär på mig.

 

(ser ut som på bilden)


Jag ska sen sminka mig och fixa håret men ser då hur röd jag är på min ena kind och att jag har ett litet sår på ena mungipan. *Det var alltså ingen dröm* tänker jag och suckar ledsamt men fixar håret och sminket. Jag ska sen ner till köket och ser då hur Sebastian fixar med saker och mins då vad han sa dagen innan. *Jag är inget experiment, jag tänker inte följa med* tänker jag och går in i köket och gör tea. Sebastain kommer sen in "Är du redo för våran tripp?" frågar han. Jag tittar på honom och dricker mitt tea "jag ska inte med, jag är inget experiment" säger jag surt. Han suckar och går mot mig "Jag skapade dig och du ska med" säger han. Jag skakar på huvudet "Du äger inte mig" säger jag surt. "Du bor hos mig, och jag väkte dig" säger han bara. Jag stirrar på honom och går mot mitt rum och låser dörren och sätter mig på sängen. Jag dricker upp mitt tea och ställer koppen på nattduksbordet *Vad ska jag göra? Ja, jag ringer Jessicka* tänker jag och tar fram mobilen och ska precis ringa men då börjar Sebastian banga på dörren. "Öppna, vi ska åka nu" säger han. "Jag ska inte med" säger jag surt. "Jo det ska du, jag ska bara visa upp dig" säger han. "Jag är inte ditt jävla experiment och jag skiter i om det går dåligt för dig" säger jag surt. Då sparkar han in dörren och tar upp mig och trycker upp mig mot väggen. Jag skakar och tittar på honom "Du ska med, du är mitt experiment. Du är min" säger han argt och tittar på mig. Jag skakar och tittar på honom med tårar "Jag är inte din jävla docka som du kan hålla på med" säger jag och tittar på honom. Han svarar inte utan tar tag i min arm och tar mig till bilen och trycker in mig och åker iväg. När vi kommer fram är vi de sista som kommit, när vi går fram så trycker han in mig mot väggen "Bråka inte och lyssna på mig nu, okej?" säger han argt och blänger på mig. Jag nickar med tårar "Okej" säger jag tyst med tårar. Han nickar men ger mig en örfil och går in, jag tittar ner och följer sakta efter. Vi kommer in i en stor lokal med massa folk, jag tittar mig omkring. *Jag är nog den enda levande varelsen* tänker jag men ser sen en liten hamster i en bur. Jag går mot den och ser ingen där och jag plockar upp hamstern "Hej lilla, det är visst bara du och jag här som har det dåligt" säger jag och klappar den. "Använder någon här dig också mot din egen vilja?" säger jag sen och tittar på den. Jag står en stund och gosar med den men sen hör jag någon ropa på mig. "Hey, vad gör du?" ropar en man med brunt kort hår och går mot mig. Jag tittar på honom "hur kan du skada en stackars liten hamster bara för tester?" säger jag och stirrar på honom. Han stirrar på mig "Det är bara en hamster" säger han och skrattar. Jag backar och håller den närmare mig, efter en stund hör Sebastian vårt gräl och tar hamstern och ger den till mannen och håller mig sen med hårt grepp. "Försök hålla koll på din son" säger mannen. Sebastian skrattar "Han är inte min son, han är mitt experiment" säger han. Mannen stirrar på honom "Man får inte experimentera på folk" säger han förvånat. "Jag vet, men jag väckte honom från de döda" skrattar han. Mannen tittar på honom "Va? Det kan man inte" säger han förvånat. "Dra upp ena tröjärmen" säger Sebastian och tittar på mig. Jag blänger på honom "Jag vill inte" säger jag. "Gör det" väser han. Jag drar upp ena tröjärmen och mannen stirrar på min bleka och livlösa hud. "Hur är detta möjligt?" säger han häppet. Sebastian flinar "Det får du snart veta, jag är Sebastian förresten" säger han och tar fram handen. "Jag är Erik" säger mannen och de skakar hand med varandra sen tittar Erik på mig "Har du något namn?" skrattar han. "Jag är Yohio" väser jag. Han skrattar och går sen iväg med de andra mot scenen, Sebastian tar tag i min arm och släpar med mig. Efter långa visningar blir det vår tur och han släpar upp mig trots att jag stretar imot. Han pratar länge sen tar han fram mig "Och nu kommer jag fram till jag vill säga, jag har väkt honom från de döda" säger han och pekar på mig. Vetenskapsmännen blir shockade och börjar mumla med varandra. Sebastian börjar sen visa hur han gjorde och visar andra tester trots att jag stretar imot. "Jag vill inte, sluta" skriker jag och försöker komma loss från hans grepp men han lyssnar inte. Efter ett tag blir vi klara och ska hem men många vill prata med honom och titta på mig. "Släpp mig" säger jag och puttar undan dem. Sebastian suckar och tar hem mig och när vi kommer hem går han in i köket och gör kaffe och stirrar sen på mig. "Vilken del av bråka inte och lyssna på mig förstod du inte?" säger han och tittar argt på mig. Jag tittar på honom "Jag sa att jag inte ville följa med, och du har ingen rätt att behandla mig såhär" säger jag och tittar på honom. Han suckar surt och dricker sitt kaffe. Jag stirrar på honom "Jag är inget experiment" säger jag surt. Han går mot mig "Jag väkte dig till liv, och du bor hos mig" säger han. Jag tittar på honom "Men du sa ju när du väkte mig till liv att jag var.....som en son för dig" säger jag tyst och tittar på honom. Han skrattar "Och?" säger han och dricker sitt kaffe. Jag får tårar i ögonen "Var det en lögn?" säger jag med tårar. Han skrattar "Hur skulle jag annars få dig att våga lita på mig?" skrattar han. Jag tittar på honom med tårar och han smeker min kind "Du är bara en docka och du är min" säger han och skrattar. Jag slår bort hans hand och stirrar på honom "Du är ond och jag hatar dig" säger jag med tårar och springer in på mitt rum och låser dörren. Jag tittar mig omkring och börjar gråta och slänger mig på sängen och begraver huvudet i kudden och gråter.



Det var del 8 av Nikkó^^


Hoppas ni gillar den :)


//Kawaiitjejen

 

 

 
 
Ingen bild

jim lönnkvist

15 mars 2015 18:30

Fy faan va arg man blir på den där jävla Sebastian.....grr

Kawaiigirl Kawaiigirl

16 mars 2015 09:03

Ja honom är man arg på :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2016 23:11

Konnichiwa!   Här kommer min nya novell som heter Yohio & Angel Hoppas ni gillar den^-^   Yohio´s Perspektiv Jag ligger i studio soffan och sover, jag vaknar sen av att något slickar mig på handen. Jag öppnar ögonen och ser Angel. Angel ä...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 15:33


Konnichiwa!   Här kommer del 8 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^   Yohio's Perspektiv   Efter ett de grep de som kidnappat mig så hamnar jag på sjukhus, doktorn undersöker mig men jag har inga alvarliga skador. "Så, får jag åka hem n...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 00:08


Konnichiwa!   Här kommer del 7 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Yohio's Perspektiv   Jag håller Jessie i handen och tittar på henne oroligt "Jag kan inte lämna dig" säger jag med tårar. Hon tittar på mig ledsamt "Jag vill inte fö...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 15:32


Konnichiwa!   Här kommer del 6 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Jessie's Perspektiv   Jag springer hem det fortaste jag kan och springer in "Mamma!" ropar jag. Mamma kommer ut från köket och tittar på mig "Vad är det?" frågar hon...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 01:48


Konnichiwa!    Här kommer del 5 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Jag sitter i mitt rum och tittar ut igenom fönstret, kan det verkligen stämma det som hon visade mig? Är de verkligen inte mina föräldrar? Jag ...

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards