yohioseremedyfanfics

Direktlänk till inlägg 1 juni 2015

A curse, one tale...one love del 5

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 1 juni 2015 11:30

Konnichiwa! 


Här kommer del 5 av A curse, one tale...one love


Hoppas ni gillar den^^ 


Yohio's Perspektiv


Jag vaknar upp efter en stund och det dunkar i huvudet. "Vad hände?" säger jag trött och tittar mig omkring, rummet är mörkt med några ljusstakar som lyser upp rummet. Jag försöker gå fram men kommer ingenstans, jag tittar på mina armar och ser att de är fastkedjade, likaså mina ben. "Vad i..?" säger jag och försöker ta mig loss. Efter en stund öppnas den stora dörren och in kommer några maskerade män och efter dem kommer Carl. Jag stirrar på dem "Vad gör ni? Släpp mig" säger jag surt och försöker ta mig loss. "nope" säger Carl och flinar. Jag stirrar på honom "Varför gör du såhär? Jag har inte gjort dig något" säger jag. Han går mot mig "Du försökte bita min dotter, sen får du henne att bli kär i dig och du har tagit människors liv" säger han och står framför mig. Jag tittar på honom "Men jag har ju inte skadat henne" säger jag. "Inte än neh" säger han och stirrar på mig. Jag tittar på honom och försöker ta mig loss "Men nu ska du få sona dina brott" säger han. Jag tittar på honom "Vad menar du?" säger jag. Han flinar, en av männen går fram till mig. Jag väser och försöker slita mig loss, han går mot mig och tar loss mig men håller ett hårt grepp om mig. "Släpp mig!" skriker jag och stretar imot. Han håller ett hårt grepp om mig och tittar på Carl, han går mot mig och börjar skrika heliga ord över mig. Jag skriker av smärta och håller händerna för öronen, det dunkar i huvudet och jag faller ner på knä "Sluta snälla!" skriker jag av smärta. Han fortsätter och jag håller händerna för öronen "Snälla, sluta. Jag ber dig" skriker jag med tårar i ögonen. Han flinar och slutar, jag skakar och tittar på honom. Mannen ställer mig upp och håller i mig. Jag tittar på Carl och står upp med skakiga ben. "Jag förstår mig inte på er gud" säger jag och tittar på honom. Han stirrar på mig "Han säger att alla är lika mycket värda och ska behandlas med kärlek men sen säger ni och han att jag och mina vänner inte är något värda" säger jag och tittar på honom. Han stirrar på mig "Det är för att ni kommer från avgrunden. Och prata inte så om gud, visa respekt" säger han surt. Jag stirrar på honom "Om det är så han tycker om oss, då är det här min respekt för honom" väser jag och spottar i marken framför Carl. Han stirrar på mig ilskett, jag stirrar på honom. Han går mot mig och trycker mig hårt in mot väggen "Det du gjorde...." säger han argt. Jag stirrar på honom "Och?" säger jag. "Du leker med elden pojk, kom ihåg det" säger han argt. Jag stirrar på honom "Jag är inte rädd för er" säger jag. "Inte?" säger han och flinar. "Då blir det värre för dig" säger han och släpper mig. Jag stirrar på honom "Vadå värre?" väser jag. "Det ska du få se" säger han. Jag ser sen en man komma in, han har svarta kläder och han ser stark ut. "Vänd dig om" säger han. Jag tittar på honom "Glöm det" väser jag. "Gör det" säger han. "Nej" säger jag och springer ut ur rummet. Han tar ett hårt grepp om min arm och puttar mig tillbaka "Gör det" säger han arg. "Nej!" skriker jag. Han tar tag i min nacke och trycker mig mot väggen "Släpp mig" väser jag och försöker ta mig loss. Han sliter av mig miin svarta jacka och tröja sen tar han ett hårt grepp om båda mina händer och kedjar fast dem upp så armarna är i luften. Jag försöker ta mig loss och jag väser "Släpp mig" skriker jag. "Nope" skrattar mannen. Jag står med ansiktet mot väggen och jag kan inte vända mig om, men jag hör hur han tar fram någonting. "Vad gör du?" säger jag och försöker slita mig loss. Han bara skrattar lite tyst, "Det här är straffet för alla liv du tagit" hör jag Carl säga. "Men jag sa ju till dig, jag har..." hinner jag bara säga innan jag känner en smärta på ryggen och jag skriker. Mannen börjar piska mig på ryggen och jag skriker av smärta "Sluta!" skriker jag men han bara fortsätter och Carl står och bara tittar på. Han fortsätter och smärtan är obeskrivlig, efter en stund slutar han och jag står med huvudet lutat mot väggen och andas snabbt. "Snälla sluta" säger jag med tårar i ögonen och försöker hämta andan. Mannen skrattar och tittar på Carl, Carl skrattar "Om du berättar vad det är du har hjälpt Sebastian med" säger han. Jag tittar ner, om jag berättar så kommer han säkert hamna i knipa. Jag kan inte låta honom skada Sebastian, "Jag har bara....hjälpt honom med grejer" säger jag och försöker hämta andan. Jag hör sen hur Carl tar några steg mot mig och han skrattar "Jag vet att du har gjort något mer än så" skrattar han medans han sakta drar med piskan längs min rygg och jag kvider till. "Jag har inte gjort något fel, jag svär" säger jag med tårar i ögonen. Han flinar och slår till mig på ryggen med piskan och jag skriker "Berätta!" säger han argt. "Jag, kan inte. Om jag gör det kommer du skada Sebastian" säger jag. "Vänd honom" säger han, mannen nickar och väntar mig om så jag tittar på Carl. Carl tar tag i min käke och stirrar på mig "Säg. Vad har du hjälpt honom med?" säger han argt. Jag skakar och tittar på honom "Han jobbar med att låna pengar vet du" säger jag och tittar på honom. Han nickar "Fortsätt" säger han. "De som inte har betalat har jag....." säger jag och tittar på honom sen ner. "Har du gjort vad med?" säger han och lyfter upp min haka. "Har jag....dödat" säger jag sakta och tittar på honom med tårar. Han tittar in i mina ögon, han nickar sakta och ger mig sen en örfil. Jag kvider till, "Då har jag några ord att ta med honom" säger han. Jag tittar på honom "Skada honom inte, snälla" säger jag med tårar i ögonen. "Vi ska bara prata" flinar han. Jag tittar på honom med tårar, "Ni kan fortsätta, jag går och tar ett par ord med Sebastian" säger Carl och skrattar. Mannen nickar skrattandes och Carl går ut "Rör inte Sebastian!" skriker jag och försöker ta mig loss. Mannen flinar och tittar på mig, jag tittar på honom "Låt mig gå!" skriker jag. Han flinar och ger mig en örfil, jag kvider till "sluta" skriker jag och tittar på honom. Han skrattar och tar loss mig och går iväg med mig, jag stretar argt imot och försöker komma loss. Efter en stund kommer vi fram till ett rum och han slänger in mig och jag faller mot golvet. Han flinar och går mot mig, jag väser och backar in mot en vägg. "Gå" väser jag. Han flinar och lyfter upp mig "Så vart kommer du ifrån pojk?" flinar han. "Vad spelar det för roll?" väser jag argt. Han skrattar och puttar ner mig på marken, jag faller ner på marken med en duns och jag tappar andan. Jag hostar och försöker få luft, han skrattar och går mot mig och sätter sin ena fot på min strupe. Jag stirrar upp på honom och försöker få bort hans fot, "Så berätta nu, vad gör ni alla här?" säger han. Jag tittar på honom "Jag föddes här" fräser jag. Han flinar "Visst" säger han. Jag stirrar på honom "Vad tror du då?" säger jag argt. "Att vi alla vampyrer kommer från underjorden och att djävulen skickar upp oss en och en för att utrota mänskligheten?" skriker jag argt. Han bara skrattar och trycker sin fot mer mot min strupe, jag kipar efter luft och försöker få bort hans fot. "Jag valde inte detta liv, jag valde aldrig att födas som vampyr" säger jag svagt och försöker ta bort hans fot. Han bara flinar och tar bort sin fot och jag sätter mig upp och hostar "Så säger ni alla" skrattar han. Han sätter mig sen mot väggen och kedjar fast mina armar mot väggen "Vi ses senare avskum" skrattar han och tittar på mig. Jag stirrar argt på honom "Åh just det, minns du din respekt mot gud?" skrattar han. "Ja" fräser jag argt. "Det här är min för dig" skrattar han och spottar på mig. Jag tittar argt på honom och försöker slita mig loss och jag väser. Han skrattar och går ut och stänger dörren. Jag försöker ta mig loss men det är lönlöst, och jag är orolig för Sebastian men jag undrar vad som kommer hända härnest.


Så det var del 5 av A curse, one tale...one love


Hoppas ni gillar den^^


//Kawaiigirl

 

 

 
 
Ingen bild

j lönnkvist

1 juni 2015 13:40

Fy så hemskt gjort av idioten Carl ja blir så jädrans arg azzå grr😠😠

Kawaiigirl Kawaiigirl

1 juni 2015 13:49

Ja, vem blir inte arg på honom?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2016 23:11

Konnichiwa!   Här kommer min nya novell som heter Yohio & Angel Hoppas ni gillar den^-^   Yohio´s Perspektiv Jag ligger i studio soffan och sover, jag vaknar sen av att något slickar mig på handen. Jag öppnar ögonen och ser Angel. Angel ä...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 15:33


Konnichiwa!   Här kommer del 8 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^   Yohio's Perspektiv   Efter ett de grep de som kidnappat mig så hamnar jag på sjukhus, doktorn undersöker mig men jag har inga alvarliga skador. "Så, får jag åka hem n...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 00:08


Konnichiwa!   Här kommer del 7 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Yohio's Perspektiv   Jag håller Jessie i handen och tittar på henne oroligt "Jag kan inte lämna dig" säger jag med tårar. Hon tittar på mig ledsamt "Jag vill inte fö...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 15:32


Konnichiwa!   Här kommer del 6 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Jessie's Perspektiv   Jag springer hem det fortaste jag kan och springer in "Mamma!" ropar jag. Mamma kommer ut från köket och tittar på mig "Vad är det?" frågar hon...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 01:48


Konnichiwa!    Här kommer del 5 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Jag sitter i mitt rum och tittar ut igenom fönstret, kan det verkligen stämma det som hon visade mig? Är de verkligen inte mina föräldrar? Jag ...

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards