yohioseremedyfanfics

Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 7 juni 2015 16:52

Konnichiwa! 


Här kommer del 9 och sista delen av A curse, one tale....one love


Yohio's Persepektiv


Det har gått 5 månader sen jag och Elizabeth träffades och vi är ihop nu. Det tog ett tag att övertyga Carl om att vi skulle få bli ihop men tillslut gick han med på det. Elizabeth mår bra och jag lyckades kontrolera mig själv och sluta dricka hennes blod men bitmärket är fortfarande kvar på hennes armled som en påminelse om vad som hände den kvällen. Jag står framför spegeln för att fixa mig iordning för min och Elizabeth's dejt ikväll, jag ska precis ta på mig tröjan när jag ser alla sår efter alla slag och piskor på min kropp. Jag suckar och får då ett minne när männen har hängt upp mig och piskar mig. Jag blundar och skakar på huvudet, *Det förflutna är det förflutna* tänker jag. Efter en stund blir jag klar och går ut från mitt rum, jag ser Sebastian och han tittar på mig "Ska du gå nu?" frågar han. Jag nickar "Kom ihåg att ta det lugnt" säger han. Jag nickar "Jag lovar" säger jag. Jag tar på mig kappan och sätter på mig luvan och går ut för att möta Elizabeth, efter medecinen som jag fick av Sebastian så har mitt blodsug blivit starkare och jag är mer nattaktiv. Efter en stund ser jag Elizabeth, vi springer mot varandra och kysser varandra. Jag har saknat henne så mycket "Det var länge sen" ler jag och tittar på henne. Hon ler och nickar och kramar mig, jag kramar henne tillbaka och vi går mott ett café i stan. Vi sätter oss ner och beställer vårt fika, hon ler och tittar på mig. Jag ler och tittar på henne, efter en stund kommer vårt fika. Jag beställde tea och kladdkaka och Elizabeth beställde tea och brownie. Vi ler och börjar äta, efter en stund har vi ätit upp och jag dricker mitt tea. Sen spärras mina ögon upp, det är mycket folk runt omkring och det är svårt att kontrolera mig. "Ta det lugnt" säger hon och håller min hand. Jag tittar på henne och nickar sakta, sen tittar jag på toan och ser en man gå in dit. Jag flinar och tittar dit "Yohio, tänk inte ens..." säger elizabeth men jag flinar. "Jag ska bara hjälpa honom" säger jag. "Hjälpa?" säger hon. Jag tittar på henne "Jag kan ju läsa andras tänker som du vet" säger jag. Hon nickar "Och jag läste av honom, han är hemlös och dricker massor. Han har också självmords tankar" säger jag. Hon nickar och suckar, jag nickar och ställer mig upp och går mot toan. Efter en stund kommer jag tillbaka och Elizabeth ställer sig upp "Jag har redan betalat så vi kan gå" ler hon. Jag nickar och vi går ut, vi går ut och går i skogen en stund. Sen knuffar hon till mig "Vad?" säger jag. "Jag kan inte fatta att jag är ihop med en vampyr" flinar hon. "Vad? Du ville bli en själv" skrattar jag och tittar på henne. Hon ler "Så hur gick det?" säger hon. Jag skrattar "Han bönade och bad om att jag skulle ta hans liv så det var bara en bonus" skrattar jag. Hon ler, jag ler och tittar på henne "Jag älskar dig" ler jag. "Jag älskar dig me" ler hon. Jag ler och kysser henne, vi står där länge och kysser varandra. Jag är så glad att vi är ihop, jag trodde först att jag skulle få leva ensam länge i denna förbannelse men sen förvandlades den till en saga och jag hittade en kärlek.....

 


Så det var sista delen av A curse, one tale....one love


Hoppas ni gillade min novell^^ 


//Kawaiigirl

 

 

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards