yohioseremedyfanfics

Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Kindan no ai avsnitt 5

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 12 februari 2015 12:15

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 5 av Kindan no ai :)


Hoppas ni kommer gilla detta avsnitt ^^ 


Yohio's perspektiv


Det har gått flera veckor och jag träffar fortfarane Jenziih bakom mamma och pappas rygg. Jag sitter i mitt rum och pluggar och så hör jag hur det knackar på dörren "Det är öppet" säger jag och fortsätter plugga. In kommer mamma och pappa, jag tittar upp på dem "Vad vill ni?" frågar jag. Mamma suckar "Jo, vi vet att du träffar Jenziih bakom våra ryggar. Vi är inte så dumma som du tror" säger hon och sätter sig på sängen. Jag tittar på dem "Det har ju gått några veckor och inget har hänt så vi tänker ge er en chans" säger pappa. Jag tittar på dem "Verkligen?" säger jag. De nickar "Tack!" ler jag och kramar dem. "Låt oss bjuda hem honom på fika så kan ni få vara själva ikväll" säger mamma. Jag ler och nickar och börjar fixa mig iordning för att Jenziih ska komma över medans mamma och pappa fixar iordning fika. 


Sara's perspektiv (mamman)


"Är du säker på det här?" säger jag och tittar på Daniel (pappan) medans han häller i öl i en flaska. "Jag menar, vi borde faktiskt ge dem en chans. Han verkar ju inte så farlig som vi trott" säger jag oroligt. Han suckar och tittar på mig "Tror du verkligen jag tänker låta min son vara ihop med honom? Han har ju bytt förhållande varje vecka, jag vill inte att det ska hända Yohio" säger han och tittar på mig. Jag nickar "Jo men....de har varit ihop i en månad nu och de verkar så lyckliga" säger jag. "Och det här känns inte rätt" säger jag sen. Han suckar "Det är för hans bästa, han måste få se hur han kan va" säger han och tittar på mig.


Yohio's perspektiv


Vi sitter och äter fika och pratar "Förlåt oss för hur vi reagerade, vi borde egentligen ha varit glada för eran skull" säger mamma och tittar på oss. "Det är okej, jag förstår er. Jag har varit riktigt dålig när det kommit till kärlek men jag hittade aldrig rätt person för mig." säger jenziih och tittar på henne. Hon nickar och efter en stund så ska dem gå iväg "Jag hoppas ni får en mysig kväll ihop" säger mamma och kramar mig. Jag nickar och kramar tillbax "Jag hoppas drickan ska smaka" säger pappa sen och tittar på oss och sen går dem iväg. Jag och Jenziih sätter oss i soffan och tittar på film och myser. Ibland kramas vi bara eller pussas och har det jättemysigt. Jag går sen och hämtar dricka åt oss, själv tar jag fanta medans jenziih tar drickan som mamma och pappa köpt. "Ska du verkligen dricka den? Det luktar konstigt och den ser konstig ut" säger jag lite oroligt och tittar på honom. "Va inte så rädd Yoyo, vad skulle hända om jag dricker vanlig dricka?" säger han och tar en klunk. "Jo du har nog rätt, jag är nog bara trött" säger jag och sätter mig ner i soffan och lutar mig mot Jenziih. Han håller om mig och vi tittar på filmen. Jag ser sen att han har drickit upp allt men jag bryr mig inte utan fortsätter titta på filmen. Men jag hör sen hur han börjar bli lite konstig "Jenziih? Mår du bra?" säger jag och tittar upp på honom. "Jadå, jag är bara lite snurrig" säger han och tittar på mig. Jag nickar och han sätter mig i sitt knä och vi börjar kyssas. Men den känns så konstig, den känns inte sådär romantisk som han får till den. Något är fel, han börjar tafsa mer och tar av mig tröjan. "Jenziih" andas jag snabbt och tittar oroligt på honom. Han svarar inte utan fortsätter, jag tittar oroligt på honom när han börjar hålla på med mina byxor. "Sluta" säger jag oroligt och tittar på honom. Jag hoppas bort från honom till andra änden av soffan "Sluta Jenziih, vad är det med dig?" säger jag oroligt. "Vadå, jag trodde du gillade mig sötnos" säger han, men rösten låter ostadig och han beter sig inte alls som sig själv. "Jenziih, du är inte dig själv" säger jag oroligt och tittar på honom. Han sätter sig vid mig igen och börjar tafsa "Sluta Jenziih, jag vill inte" säger jag och börjar bli rädd. Han skrattar lite tyst och fortsätter. Jag buttar bort honom och springer till mitt rum och sätter mig på sängen skakandes *Vad är det med honom? Han betede sig inte sådär förut. Han slutade alltid förut när jag inte ville men nu.........
Mamma och pappa kanske hade rätt? Han kanske bara utnytjade mig?* tänker jag och börjar gråta. 

*Men det var någonting med den där drycken, kanske det är den. Jag hoppas det är den* tänker jag sen.


Så det var avsnitt 5 av Kindan no ai


Hoppas ni gillar den


//Kawaiitjejen

 

 

 
 
Ingen bild

ahh

12 februari 2015 13:04

Jaha hmm hur är det nu förstår verkligen detta
kärlekshetts som kommer......
nog sagt om detta...

Kawaiigirl Kawaiigirl

12 februari 2015 13:18

yup

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2016 23:11

Konnichiwa!   Här kommer min nya novell som heter Yohio & Angel Hoppas ni gillar den^-^   Yohio´s Perspektiv Jag ligger i studio soffan och sover, jag vaknar sen av att något slickar mig på handen. Jag öppnar ögonen och ser Angel. Angel ä...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 15:33


Konnichiwa!   Här kommer del 8 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^   Yohio's Perspektiv   Efter ett de grep de som kidnappat mig så hamnar jag på sjukhus, doktorn undersöker mig men jag har inga alvarliga skador. "Så, får jag åka hem n...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 00:08


Konnichiwa!   Här kommer del 7 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Yohio's Perspektiv   Jag håller Jessie i handen och tittar på henne oroligt "Jag kan inte lämna dig" säger jag med tårar. Hon tittar på mig ledsamt "Jag vill inte fö...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 15:32


Konnichiwa!   Här kommer del 6 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Jessie's Perspektiv   Jag springer hem det fortaste jag kan och springer in "Mamma!" ropar jag. Mamma kommer ut från köket och tittar på mig "Vad är det?" frågar hon...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 01:48


Konnichiwa!    Här kommer del 5 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Jag sitter i mitt rum och tittar ut igenom fönstret, kan det verkligen stämma det som hon visade mig? Är de verkligen inte mina föräldrar? Jag ...

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards