yohioseremedyfanfics

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 februari 2015 08:33

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 3 av Kindan no ai :)


Hoppas ni gillar den^^ 


Yohio's perspektiv


Han la sin arm om mig och tittade på mig, jag rodnade och tittade på honom. Han log "Förlåt Yohio om jag störde dig på festen, jag minns inte något men förlåt ändå" säger han. "Det gör inget Jenziih, tänk inte på det nu" svarar jag och tittar på honom. Han ler och ger mig en puss på pannan *OMG H.A.N.P.U.S.S.A.R.M.I.G.P.Å.P.A.N.N.A.N* tänker jag och rodnar ännu mer. Jag vet inte vad jag ska göra eller säga så jag dricker upp mitt tea, han tar sen min kopp och tittar på mig och håller om mig. Jag känner hur hans hand kommer innanför min tröja och han börjar tafsa på mig, jag tittar på honom, Han är sen påväg att kyssa mig men tvekar och pussar min nacke, jag andas snabbt och tittar på honom och han fortsätter. Sen tar han bort sin hand från under min tröja och kramar mig romantiskt. Jag kramar tillbaka och tittar på honom, han ler och tittar på mig. "Vill du bli ihop med mig?" frågar han och lutar sig tillbaka i soffan. Jag tittar på honom "Jag vet inte jag är 17 och du är.......20" säger jag och tittar på honom. "Om du verkligen gillar mig så spelar det ju ingen roll" säger han och tittar på mig. Jag nickar lite "Gillar du mig?" frågar han sen och tittar på mig. Jag tittar på honom "Ja jag gilar dig fast inte på det sättet fast jag gör ju det, men ändå inte fast jag gillar dig verkligen jätte mycket men inte så mycket. Fast ända sen den dagen du flyttade in har jag ÄLSKAT dig" säger jag och svamlar men mer hinner inte jag säga innnan Jenziih pussar mig. "Du är för söt när du pratar för mycket" ler han och tittar på mig. Jag rodnar och tittar på honom "Ska vi gå hem till mig? Jag måste se hur Luna mår" säger jag sen och ställer mig upp. "Visst" ler han och vi går hem till mig. Luna ligger och sover i soffan, jag fyller på hennes vattenskål och matskål sen går vi in till mitt rum. "Fint rum" säger Jenziih och tittar sig omkring. "Tack" säger jag och tittar på honom. Han sätter sig på min säng och ber mig sätta mig på hans knän, jag nickar och sätter mig på hans knän och håller mina armar runt hans nacke. "Jag älskar dig" viskar han. "Jag älskar dig me" viskar jag tillbaka och han kysser mig romantiskt. 


"Kevin Yohio Lucas Rehn Eires!" hör jag sen en röst skrika och jag ser mamma och pappa stå i mitt rum. 

"Har ni inte lärt er att knacka först?!" skriker jag och tittar på dem. "Vad håller ni på med?" säger pappa. 

"Det såg ni väl, vi ky..." säger Jenziih men jag hyschar honom och tittar sen på mina föräldrar. Dem stirrar på mig sen på Jenziih och skickar hem honom. Jag tittar ilskett på mina föräldrar "Hur kunde ni göra så?" skriker jag och får tårar och springer in i mitt rum och kommer inte ut förns kvällsmaten. Jag sitter och petar i maten och tittar ner, mamma suckar och tittar på dig "Det är för ditt eget bästa" säger hon och lägger sin hand på min axel. Jag tar bort den och stirrar på henne "För att han är kille eller?" snäser jag. Hon skakar på huvudet "Nej det är inte alls det, jag respekterar dig men.....Jenziih han byter förhållanden väldigt ofta. Vi vill inte att du ska bli förkrossad" säger hon. Jag skakar på huvudet "Han är inte alls sån, han är jättesnäll och han bryr sig om mig" säger jag. Hon suckar "men vi förbjuder er att va ihop." säger hon och äter. Jag stirrar på dem "Ni kan inte göra såhär mot mig" gråter jag och ställer mig upp. "Jo vi är dina föräldrar och vi vill bara beskydda dig. Jag vill inte se ditt hjärta krossas" säger hon och tittar på mig. Jag stirrar på dem och springer till mit rum och låser min dörr och sätter mig på sängen och gråter. Jag går sen in i mitt eget badrum och duschar och går sen ut ur dushen och klär på mig nya kläder.

 

(ser ut som på bilden)


Men jag hör sen hur något kastas mot mitt fönster, jag går ut på balkongen och ser Jenziih stå på sin och tittar på mig. "Hej Yoyo, hur mår du?" ler han. Jag svarar inte utan tittar ner "Men du, hur mår du Yohio? Vad hände?" säger han och lutar sig över balkongräcket. Jag tittar på honom "De vill inte att vi ska vara ihop" säger jag ledsamt. "Varför då?" säger han förvånat. "De säger att du är en person som byter förhållande varje vecka" säger jag och tittar på honom. Han skrattar lite och petar på sin ölflaska "Jo det stämmde, men inte längre. Jag letade bara efter min sanna kärlek men alla tjejer som jag har varit ihop med har antingen varit värsta fjortisen eller så har dem bara inte varit rätt för mig. Men du är det Yoyo" säger han och tittar på mig. Jag ler och tittar mot himlen sen tittar jag på honom "Yoyo?" säger jag lite förvånat. "Det är ditt smeknamn, gillar du inte det?" frågar han. Jag ler "Jag älskar det" ler jag. Han ler och tar en klunk av sin öl "Drick inte för mycket nu bara" säger jag och pekar lite försiktigt mot hans flaska. "Jadå, men en flaska någongång skadar ju inte" säger han. Jag skrattar lite tyst "Jag är bara rädd om dig" säger jag och tittar på honom. "Och jag om dig, jag ska minsan visa dem hur bra jag är för dig" säger han och ler. Jag ler och nickar. 


Så det var avsnitt 3 av Kindan no ai :)


Hoppas ni tyckte om den :)


//Kawaiitjejen

 

 

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards