yohioseremedyfanfics

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 9 februari 2015 12:11

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 2 av Kindan no ai^^


Hoppas ni kommer gilla den^^


Yohio's perspektiv


Jag vaknade nästa morgon och ser att kudden är blöt av alla tårar och påmins då av vad som hände igår kväll.

*hur kunde jag gilla honom?* tänker jag och torkar bort mina tårar och går till köket och gör tea och macka.

Jag sätter mig vid bordet och äter mina mackor och dricker teat sakta och tänker på allt som hände igår. 

Jag dricker upp mitt tea sakta *Men hur mår han? Han såg utt att vara ganska snurrig, jag måste se hur han mår* tänker jag och dricker upp mitt tea. Jag klär på mig andra kläder och fixar mitt hår och smink.

 

(ser ut som på bilden)


Jag går sen till Jenziih's lägenhet och går till dörren, jag ser att dörren är lite öppen så jag går in. Det ser ut som en bomb fallit ner från himlen och rakt in i Jenziih's lägenhet. "Vad har hänt?" säger jag tyst för mig själv, fast jag vet ju svaret. Jag går runt och letar efter honom men ser honom inte någonstans, jag går till hans rum och ser att han ligger på sin säng och sover fast han har ingen tröja och täcket ligger på golvet. "Jenziih?" säger jag lite försiktigt och skakar på honom. Han vaknar inte så jag skakar honom mer och då tar han tag i mig och kramar mig. Jag blir röd i ansiktet och försöker komma loss "För i helvete Jenziih! Släpp mig!" säger jag nervöst och försöker putta bort honom. "Sara..." mumlar han och kramar mig. "Men hur många tjejer har han haft?" suckar jag och försöker putta undan honom igen. Då ramlar en ölflaska ner på golvet och Jenziiih vaknar och tittar sen undrande på mig. Jag tittar på honom nervöst och rodnar "ehhh....hej Jenziih....det är inte som du tror.." säger jag och tittar på honom. Han puttar undan mig så jag ramlar ner på golvet "Vad gör du här?" säger han förvånat. "Jo jag ville bara se hur du mådde, du såg inte ut att må så bra igår" säger jag och tittar på honom. Han tittar sig omkring "vad hände igår?" säger han förvånat. "Du hade en fest, men du drack nog så mycket så du inte minns något" säger jag och ställer mig sakta upp. Han nickar och tittar sig omkring sen ser han att han saknar tröja, han rycket till och sträcker sig snabbt efter en tröja och tar på sig den snabbt. "Men tack för att du kom förbi Yohio" säger han och tittar på mig. Jag nickar och tittar på honom och små springer sen tillbaka till min lägenhet. 


Nästa dag


Jag är ute och går med Luna och får sen syn på Jenziih "Hej Yohio" säger han och går till mig. "Hej Jenziih" säger jag och tittar på honom. "Jo jag tänkte på det som hände, så jag skulle vilja bjuda dig på sushi. Hemma hos mig" säger han. Jag nickar och tittar på honom "Ska vi ta det nu?" frågar han. "Visst" säger jag och vi lämnar luna hemma hos mig och går sen över till honom. Allt är mycket renare än vad det var igår, jag sätter mig vid bordet och Jenziih kommer med sushi och ställer det på bordet. Jag tackar och tar sushi och äter, "Så vad sa du hände igår?" frågar han och äter. "Jo ni spelade hög musik och drack än hel del" säger jag och äter. "Eh oj då, förlåt om jag störde" säger han och rodnar lite. "Det gör inget, tänk inte på det nu" säger jag och äter. Han nickar och äter, efter en stund sitter vi på soffan och dricker tea och pratar. Jag tittar mig omkring och dricker men jag märker inte att han flyttar sig närmare. Efter en stund sitter han bredvid mig och jag tittar på honom och rodnar och lägger handen för min kind för att dölja det. Han skrattar lite "Du behöver inte dölja att du rodnar Yohio" ler han och tar sakta bort min hand från min kind. Jag tittar på honom och rodnar och dricker mitt tea och känner sen hur han leker med mitt hår "Vad gör du?" säger jag nervöst och tittar på honom. Han svarar inte utan fortsätter. Jag rodnar lite "men vad minns du från igår?" frågar jag sen. Han slutar leka med mitt hår och tittar på mig "Jag minns ingenting......förutom att jag fick en redig käftsmäll av dig" säger han och skrattar. "Kan bero på att jag bad dig sänka volymen ett par gånger utan att du lyssna" säger jag lite småsurt. Han skrattar lite "Förlåt då" säger han och tittar på mig. "Det gör inget" säger jag och tittar på honom. Han ler och lägger armen omkring mig.


Så det var avsnitt 2 av Kindan no ai 


Hoppas ni gillade den :)


//Kawaiitjejen

 

 

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards