yohioseremedyfanfics

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 2 februari 2015 10:06

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 6 av Yami -^.^-


Hoppas ni gillar den :)


Jag och Esmeralda går omkring och pratar, vi har precis gjort ett nytt bus och det var att gömma Sara's väska. 

Vi la den uppe på en bokhylla, där kommer hon nog aldig hitta den. "Hoppas hon får leta riktigt länge" skrattar jag.

Esmeralda nickar och skrattar, vi går omkring en stund sen har vi ingenting att göra. "Vad ska vi göra?" säger hon och suckar. Jag rycker på axlarna "Vi kan väl gå och köpa något? Varsin chokladkaka?" föreslår jag. Hon ler och nickar och vi går ut från elevhemet och går in mot stan. Efter en stund är vi inne i Silverhöjds centrum och går omkring, vi går sen in på affären och köper varsin fanta och chokladkaka. Vi går till en park och sätter oss ner på en bänk och börjar äta på våra chokladkakor "Det var länge sen jag åt choklad" säger jag och tittar på henne. "Var det?" Frågar hon. Jag nickar och fortsätter äta, hon nickar och äter sin chokladkaka. "Jag brukar oftast gå ner hit och köpa något, men det är bara för att undvika alla andra" säger hon. Jag tittar på henne sen ser jag polisen gå omkring på stan och patrullera. Jag suckar surt "Varför måste de vara här?" mumlar jag surt och äter upp min chokladkaka. "Vad är det Linus?" frågar Esmeralda och tittar på mig. Jag slänger chokladpappret i papperskorgen sen pekar jag på polisen lite diskret med min flaska. Hon tittar på dem sen på mig "Jag avskyr dem" säger jag och tittar ner. "Varför då?" frågar hon och tittar på mig. Jag suckar lite surt "Jag avskyr auktoriter, vuxna i allmänhet men polisen i synnerhet" säger jag surt och dricker min fanta. Hon nickar "Så du gillar inte folk som bestämer?" säger hon. Jag nickar "Ja, jag gillar inte folk som besämmer och säger hela tiden gör så och så. Och tror det är dem som bestämmer hela tiden utan att man har något att säga till om" suckar jag surt. Hon nickar och tittar på mig, sen ser jag hur de kommer mot oss. "hej hur mår du idag då Linus?" säger dem och går mot mig. "Jag mår bra men gå nu. Jag vill vara själv med min kompis" säger jag surt och tittar på dem. Dem tittar på Esmeralda sen på mig "Hon hjälper mig med mitt humör" säger jag surt och tittar på dem. Dem nickar och går sen iväg "Himla puckon" muttrar jag. "Hur känner dem igen dig?" säger Esmeralda förvånat. "Vi har stötts på många gånger på stan, det var någon gång jag var sur och de försökte lugna ner mig så det är därför de frågar varje gång hur jag mår. Men de fattar aldrig att jag inte vill vara med dem" säger jag surt och dricker min fanta. Hon nickar och strycker mig på ryggen och lugnar ner mig. Efter en stund så går vi tillbaka och dricker våran fanta, när vi kommer tillbaka så ser vi Sara springa omkring ilskett och letar efter sin väska. 

Vi tittar på henne och dricker och sen på varandra "Ska vi hjälpa henne och säga vart den är?" frågar Esmeralda.

Jag tittar på henne och skrattar "Nae hon får leta själv" skrattar jag. Hon nickar och skrattar och vi går till mitt rum och sätter oss på sängen och pratar.


 


Så det var avsnitt 6 av Yami


Hoppas den var bra även om nästan inget hände :P


//Kawaiitjejen

 

 

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards