yohioseremedyfanfics

Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Dāku no himitsu avsnitt 6

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 6 april 2015 13:11

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 6 av Dáku no himitsu^^


Hoppas ni gillar den :)



Seike's Perspektiv


Jag vaknar av att jag hör hur det låter ifrån vardagsrummet *Vad håller de på med?* tänker jag och sätter mig upp och gnuggar mig i ögonen. Jag tittar sen på klockan "Klockan är för tusan 00:45, vad gör de? Och sa jag inte att jag har ont i huvudet?" suckar jag och går upp. Jag går in i vardagsrumet och ser hur Yohio har tryckt in Anton mot väggen och försöker döda honom. "Vad gör du?" skriker jag och springer dit. Jag sliter dän Yohio och håller honom, Anton glider ner mot golvet och hostar. "Hur mår du?" frågar jag. "Jag mår bra" hostar Anton. Jag nickar sakta och håller Yohio, Yohio försöker slita sig loss men jag håller honom i hårt grepp. "Anton ge mig medecinen" säger jag. Han nickar och ger mig medecinen, jag tar imot den och trycker in den i Yohio's mun. Han spottar först ut den men han sväljer den tillslut. "Gå och lägg dig Anton, jag stannar här med honom" säger jag. Han tittar på mig men nickar och går och lägger sig. Jag håller Yohio tills jag märker att han lugnat ner sig, jag sätter mig med honom i soffan och tittar på honom. "Varför gjorde du sådär? Anton är våran kompis" säger jag och tittar på honom. Han tittar ner sen på mig "Rösterna bad mig att göra det, de sa att det skulle bli bättre om jag gjorde det" säger han tyst. Jag suckar "Vad än rösterna säger så har de fel, att döda gör ingenting bättre" säger jag. Han svarar inte utan tittar ner, jag suckar "Jag orkar inte prata mer. Min huvudvärk är värre, nu går vi och sover" säger jag och ställer mig upp. Han nickar sakta och går mot sitt rum och byter om och lägger sig på sängen och somnar, jag tittar på honom och stänger dörren och går och lägger mig. 


Yohio's Perspektiv


 Jag somnar och vaknar upp nästa morgon, jag tänker fortfarande på det Seike sa. *Att döda gör ingenting bättre* tänker jag. Jag sätter mig upp och klär på mig och går sen och äter frukost, efter en stund kommer de andra in. Jag tittar upp på dem och äter min frukost. "Godmorgon" säger Seike. "Godmorgon" svarar jag tyst. "Godmorgon" svarar de andra och sätter sig ner och äter frukost. Jag äter upp min frukost och går sen till mitt rum och tittar ut igenom fönstret. (här) Jag tittar ut och suckar sen ställer jag mig upp och går mot dörren och går ut, jag går ut till skogen och fortsätter gå. Jag går och går tills jag kommer in till mitten av skogen (här) jag ser en liten damm och går dit. Jag sätter mig ner och tittar ner, jag ser min egen spegelbild. Jag fnissar lite och tittar på den, jag ser sen hur den börjar röra av sig själv. Jag tittar förvånat på den *Men jag rör mig ju inte* tänker jag och tittar på den. Jag ser sen hur den flinar och håller en kniv och den är röd färgad och blod är på klänningen med. Jag rycker till och tittar i mina händer, men jag ser ingen kniv och jag har inte blod på mig heller. Jag tittar sen ner i dammen igen, men den är borta. Min vanliga spegelbild är där "Men..." viskar jag tyst för mig själv. Jag ställer mig sen upp för att gå tillbaka när jag ser en liten flicka stå bakom mig och hon håller i en docka. Flickan har långt blont hår och blåa ögon. "Hej" säger hon. "Vill du leka med mig?" säger hon sen och ler och sträcker fram dockan. Jag ska precis svara när rösterna börjar viska igen. "Nej jag kan inte, jag vill inte" viskar jag och håller händerna för huvudet. "gör det, gör det" viskar rösterna. "Nej, jag kan inte" säger jag tyst och skakar på huvudet. Flickan tittar undrande på mig "Vad är det?" frågar hon. Jag tittar på henne "du måste gå" svarar jag. "Men, jag vill leka med dig" säger hon och går mot mig. Jag skakar på huvudet "Nej. Jag är inte som du tror, jag är farlig" svarar jag och springer iväg. Jag springer tillbaka in, "Vart har du varit? Du har varit borta i mer än en timme. Vi vart oroliga" säger Seike och kramar mig. "Jag var bara i skogen" svarar jag tyst och tittar ner. Han tittar oroligt på mig "Hände något?" frågar han. Jag skakar på huvudet och går in till mitt rum och stänger dörren. Jag stannar där länge och sätter mig i sängen. Men rösterna värkar arga på mig eftersom att jag inte gjorde det de ville. De viskar mer och mer och jag ser mer och mer saker. "sluta! Försvin" skriker jag och skakar. Jag gråter och skakar, Seike kommer sen in "Vad är det?" frågar han oroligt. Jag tittar på honom "Gå, jag vill vara själv" gråter jag. Han sätter sig bredvid mig för att lugna mig men jag puttar bort honom "snälla gå, de vill inte ha dig här. Jag vill inte skada dig" gråter jag. Han titta på mig "Det kommer inte hända, lugna dig" säger han och kramar mig. Jag kramar tillbaka och gråter men jag känner hur rösterna tar över och jag försöker slita mig loss och jag börjar puttas. 


Så det var avsnitt 6 av Dáku no himitsu


Hoppas ni gillar den :)


//Kawaiigirl

 

 

 
 
Ingen bild

J Lönnkvist

6 april 2015 14:20

Usch de händer otrevliga saker😢inte bra o de verkar ju
bli värre för stackarn😢,men han undvek den lilla flickan🙇
alltid något....

Kawaiigirl Kawaiigirl

6 april 2015 17:16

Ja, stackars liten :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2016 23:11

Konnichiwa!   Här kommer min nya novell som heter Yohio & Angel Hoppas ni gillar den^-^   Yohio´s Perspektiv Jag ligger i studio soffan och sover, jag vaknar sen av att något slickar mig på handen. Jag öppnar ögonen och ser Angel. Angel ä...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 15:33


Konnichiwa!   Här kommer del 8 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^   Yohio's Perspektiv   Efter ett de grep de som kidnappat mig så hamnar jag på sjukhus, doktorn undersöker mig men jag har inga alvarliga skador. "Så, får jag åka hem n...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 00:08


Konnichiwa!   Här kommer del 7 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Yohio's Perspektiv   Jag håller Jessie i handen och tittar på henne oroligt "Jag kan inte lämna dig" säger jag med tårar. Hon tittar på mig ledsamt "Jag vill inte fö...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 15:32


Konnichiwa!   Här kommer del 6 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Jessie's Perspektiv   Jag springer hem det fortaste jag kan och springer in "Mamma!" ropar jag. Mamma kommer ut från köket och tittar på mig "Vad är det?" frågar hon...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 01:48


Konnichiwa!    Här kommer del 5 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Jag sitter i mitt rum och tittar ut igenom fönstret, kan det verkligen stämma det som hon visade mig? Är de verkligen inte mina föräldrar? Jag ...

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards