yohioseremedyfanfics

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Dāku no himitsu avsnitt 4

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 1 april 2015 08:35

Konnichiwa!


Här kommer avsnitt 4 av Dáku no himitsu^^


Hoppas ni gillar den^^


Seike's Perspektiv


"Vad sa dem att du ska göra?" frågar jag och tittar på Yohio. Han tittar ner och biter lite i sin underläpp sen tittar han på mig. 


Yohio's Perspektiv


Jag tittar ner sen tittar jag på honom "De har bett mig att....döda någon" säger jag och tittar på honom. Han stirrar på mig "Va?" säger han och tittar på mig. Jag nickar sakta och skakar, han lägger mig ner i sängen och stoppar om mig med täcket. "Du ska ingenstans, och du ska inte göra något. Okej?" säger han och tittar på mig. "Okej" säger jag och nickar sakta. Han nickar och går ut, efter en stund så somnar jag. Jag vaknar nästa morgon och tittar mig omkring, jag tar på mig en tröja och går in i köket och gör tea. Efter en stund kommer Seike och hans kompisar in. "Godmorgon" säger Seike och tittar på mig. "Godmorgon" svarar jag tyst och dricker mitt tea. De äter frukost och tittar på mig, jag tittar mig omkring och dricker mitt tea. Vi sitter under tystnad och äter våran frukost. Efter en stund har jag ätit klart och jag går sakta in till mitt rum och nynnar på låten. Jag klär på mig kläder och fixar mig. 

 

(ser ut som på bilden)


Jag går sen ut ur rummet och går omkring, jag hör rösterna igen eka i mitt huvud. "Nej sluta, jag vill inte göra det" säger jag med händerna på huvudet. De fortsätter och jag backar in i ett hörn och sätter mig ner "Sluta!" skriker jag och skakar. Seike och hans kompisar går in "Vad är det?" frågar Seike. Jag skakar med händerna på huvudet "De slutar inte prata!" säger jag och skakar. "Vilka då?" frågar han och går mot mig. "Rösterna, de fortsätter viska!" skriker jag och skakar. Han tittar oroligt på mig och ska sätta sig bredvid mig men jag puttar bort honom. Jag ställer mig upp och springer ut. Jag fortsätter springa och jag hamnar i skogen och jag sätter mig ner och gråter. Jag gråter och skakar och rösterna viskar fortfarande. Jag skakar och gråter, rösterna gör mig galen och tillslut börjar jag skratta och fnissa. Jag tittar upp och skrattar, jag ställer mig sen upp och går omkring. Jag tittar mig omkring och hittar sen en liten kniv, jag tar upp den och tittar på den. *Men, den här är ju från när jag dödade Sofie?* tänker jag och tittar mig omkring. Jag ser ingen och jag fortsätter gå omkring, jag hör sen hur rösterna börjar viska mer och mer. "Det kommer någon, det kommer någon" viskar dem. Jag tittar mig omkring och ser någon komma joggandes. Jag tittar på personen och hoppar på den och sätter knivet i hjärtat. Jag sitter där sen och andas snabbt och hjärtat slår fort, jag har blod på händerna och klänningen. Jag sitter och skrattar och fnissar och rösterna viskar fortfarande. Jag ställer mig sen upp och går tillbaka. 


När jag kommer in så stirrar Seike's kompisar på mig "Vad har du gjort?" frågar dem. Seike kommer in och tittar på mig "vad har hänt?" frågar han. "Jag har dödat någon" skrattar jag och fnissar. De stirrar på mig "Han är ju galen!" säger Anton. Seike tittar på mig och skakar på huvudet "Nog med skämt nu, gå och tvätta av dig" säger han. Jag nickar och skrattar och skuttar till badrummet och tvättar av mig. 

(här) jag tittar mig i spegeln och fnissar tyst. 


Seike's perspektiv


Anton och Markus tittar på mig "Varför lyssnar du inte på oss?" frågar Anton medans jag gör tea. Jag tittar på dem och häller i mjölk och honung i mitt tea "Vadå?" frågar jag och tittar på dem. De suckar "Du vet vad vi pratar om" säger de och suckar. Jag sätter mig ner på köks stolen och dricker mitt tea, de sätter sig ner framför mig och tittar på mig. "Seike det är ju något som inte stämmer med honom, han är ju galen. Varför lyssnar du inte på det han sa?" frågar Anton och tittar på mig. Jag dricker mitt tea sakta "Du tror väll seriöst inte att han menade alvar?" säger jag och tittar på honom. De tittar på varandra sen på mig "Vad var den röda färger på kläderna då och hans händer?" frågar Markus och tittar på mig. Jag suckar "Det är inte blod i alla fall, det kan vara vadsom helst" säger jag och dricker mitt tea. De suckar och tittar på mig. Sen på kvällen sitter vi och tittar på tv medans Yohio sitter i sitt rum och gör något. Anton slår på nyheterna och de pratar om något som får mig att tappa andan. "Vi efterlyser en kille som heter Yohio. Han har rymt från ett mental sjukhus och kan vara farlig. Han måste tillbaka och få hjälp om han någonsin ska bli normal igen" säger mannen i tv:n. Jag stirrar på tv:n och dricker mitt tea sakta, "Så vad är alra viktigast för att han ska bli bättre?" frågar reportern en kvinna som jobbar där och hon heter Susan. "Han måste få sin medecin, den är jätteviktig. Får han inte det så kan hoppet vara ute om att han ska bli en normal tonåring igen" svarar hon. De pratar sen om vad det är för mediciner och jag skriver snabbt upp dem. "Så hur är han då?" frågar reporten. "Han hör röster och ser saker, det är det enda vi han uptäcka här innan han rymde. Men, det skulle inte förvåna mig om han är lite galen eller så" svarar hon. Jag och mina kompisar tittar på varandra och hör sen något ifrån Yohio's rum. Vi går dit och ser honom titta upp mot månen och nynna på någon låt. (här


Så det var avsnitt 4 av Dáku no himitsu


Hoppas ni gillar den :)


//Kawaiigirl

 

 

 
 
Ingen bild

j lönnkvist

1 april 2015 14:36

Wow helt utom kontroll liksom,it's creepy.
här händer liksom massa saker asså
och musiken diggar ja stenhårt

Kawaiigirl Kawaiigirl

2 april 2015 18:53

Kul att du gillar både musiken och novellen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 17 mars 2016 23:11

Konnichiwa!   Här kommer min nya novell som heter Yohio & Angel Hoppas ni gillar den^-^   Yohio´s Perspektiv Jag ligger i studio soffan och sover, jag vaknar sen av att något slickar mig på handen. Jag öppnar ögonen och ser Angel. Angel ä...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 15:33


Konnichiwa!   Här kommer del 8 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^   Yohio's Perspektiv   Efter ett de grep de som kidnappat mig så hamnar jag på sjukhus, doktorn undersöker mig men jag har inga alvarliga skador. "Så, får jag åka hem n...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 11 juli 2015 00:08


Konnichiwa!   Här kommer del 7 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Yohio's Perspektiv   Jag håller Jessie i handen och tittar på henne oroligt "Jag kan inte lämna dig" säger jag med tårar. Hon tittar på mig ledsamt "Jag vill inte fö...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 15:32


Konnichiwa!   Här kommer del 6 av Omoide   Hoppas ni gillar den :)   Jessie's Perspektiv   Jag springer hem det fortaste jag kan och springer in "Mamma!" ropar jag. Mamma kommer ut från köket och tittar på mig "Vad är det?" frågar hon...

Av Kawaiigirl Kawaiigirl - 10 juli 2015 01:48


Konnichiwa!    Här kommer del 5 av Omoide   Hoppas ni gillar den^^    Yohio's Perspektiv   Jag sitter i mitt rum och tittar ut igenom fönstret, kan det verkligen stämma det som hon visade mig? Är de verkligen inte mina föräldrar? Jag ...

Presentation


Konnichiwa!!

Jag är Kawaiigirl och kommer skriva fanfics här :)
Det kommer vara Yohio och Seremedy fanfics :)

Ni får gärna ge mig idéer på vad jag ska skriva om :)

Hoppas ni kommer stanna här och följa mina fanfics^^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards